sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Blogi sai uuden nimen

Blogia luodessani en miettinyt nimeä mitenkään syvällisemmin.  "Maailmaa mun silmin" tuntui luonnolliselta, koska kuvaan tänne asioita kuvin ja tekstein niin kuin minä ne näen.
Eksyin Googleen, ja hakusanaksi laitoin Blogini nimen. A-p-u-a. Miljoooooona samaa nimeä kantavaa blogia. Ei, ei ja ei. En tahdo, en halua.

Sitten aloin miettimään kuumeisesti uutta nimeä. Jotain mikä kuvaa minua.  Ei kuulkaas ollut mikään helppo nakki.  Aloin miettimään että enkö mä tunne itseäni ollenkaan kun on niin vaikea keksiä nimi, joka kuvaa minua? 
Sitten mä sen keksin. Olen sydämeltäni niin mettäläinen kun ihminen vaan olla voi.  En viihdy isoissa kaupungeissa kuin korkeintaan vierailuilla. Mun mieli ja sielu lepää luonnossa.  Se oli sitten siinä.
Nimi ei ole mitenkään moderni. En ole minäkään. Siinä ei ole mitään hienostuneisuutta. Ei ole minussakaan.  Se on just sellainen kuin se on. Niin olen minäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti